  • Date: Thu, 06 May 2004 01:17:40 +0200
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres przy prowadzeniu dzialalnosci

    On 06/05/2004 00:34, Tristan Alder wrote :

    > [1] ZTCW to możesz zarejestrować w dowolnym UG. Ale US i tak zostanie w
    > miejscu zameldowania, jeśli zarejestrujesz jako ,,cały kraj''. Co innego
    > jak wynajmiesz lokal w mieście X i DG będzie prowadzona w tym lokalu. Wtedy
    > lokalny US. Chyba że coś namieszałem

    O ile przy działalności gospodarczej nie są inne zasady, to Urzędowi
    Skarbowemu jest wszystko jedno gdzie się jest zameldowanym. Wszystkie
    formularze (poza zgłoszeniowym NIP) mają do wpisania miejsce
    zamieszkania. Co więcej, jedna z moich koleżanek bez problemu była
    przypisana do Urzędu Skarbowego w miejscu studiów, mimo zameldowania w
    domu rodzinnym. Ba, i nawet grzecznie zgłaszała zmiany miejsca
    zamieszkania wraz ze zmianami stancji. IMO z tym akurat nie ma
    problemów. (No ale ona nie prowadziła działalności gosp. -- najprościej
    dowiedzieć się u źródła (w US)).

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your