  • Data: 2024-02-13 13:56:10
    Temat: Re: Adres podawać
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 13 Feb 2024 13:46:19 +0100, Krzysztof 'kw1618' napisał(a):

    > Pisali, że miały być e-paragony, jeśli chcę to podaję coś kasjerowi nr
    > tel czy email, a jak nie chce to nie mam paragonu.

    W zeszły piątek kupowałem w OBI wężyk. Skorzystałem z kasy samoobsługowej i
    oprócz potwierdzenia zapłaty kartą dostałem wydrukowany paragon. Z obsługą
    nie zamieniłem ani słowa.
    W spożywczym to samo. Dzisiaj rano robiłem zakupy i paragon jest.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    https://sites.google.com/view/gtracz