    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres korespondencji a KW
    Date: Thu, 10 Sep 2015 07:54:41 +0200

    > Dzisiaj po 4 latach od przeprowadzki wydział ksiąg wieczystych był
    > uprzejmy na mój stary adres wysłać jakieś pismo poleconym. Do odbioru w
    > kiosku ruchu na jakimś zadupiu, co oczywiście jest niemożliwe bo już tam
    > nie mieszkam i dowód ma inny adres i bedzie trzeba żebrać u kioskarki.

    Po pierwsze - dowód osobisty nie zawiera już w sobie adresu (a jeśli
    masz dowód z adresem, to z mocy ustawy nie uznaje się go za adres
    zameldowania).

    Po drugie - list odbiera adresat z imienia i nazwiska, a nie z imienia i
    nazwiska i z adresu - inny adres nie jest przeszkodą do odbioru.

    > Nie żebym narzekał, po tylu latach człowiek do głupoty przywyka, ale
    > zastanawia mnie jakim sposobem urzednicy zbierają takie ogromne ilości
    > danych a sąd nie ma dostepu do mojego adresu w jakimś centralnym
    > rejestrze wiążącego pesel->miejsce zamieszkania? Jakoś Policja ma nawet
    > mój nr telefonu, choć nie pamiętam gdzie go zostawiałem. A sądy nie
    > mają? Żyją w jakiejś innej lini czasowej?

    A tam w KW nie masz przypadkiem spowiadania się z adresu?

    --
    Liwiusz