    From: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres IP
    Date: Sun, 19 Sep 2010 01:46:29 +0200
    <i6opln$jjh$1@news.onet.pl> <i6orij$56l$1@news.dialog.net.pl>
    <i6qict$ib4$1@news.onet.pl> <i6r8pu$fno$1@news.dialog.net.pl>
    <i6stf8$923$1@news.onet.pl> <i6sv2h$f47$1@news.dialog.net.pl>
    <i6t2qu$p2c$1@news.onet.pl> <i6t7g6$k52$1@news.dialog.net.pl>
    <i6tgp4$2g5$1@news.onet.pl> <i6thq1$q1g$1@news.dialog.net.pl>
    <i6u4k2$sq7$1@news.onet.pl> <i6vsu1$584$1@news.dialog.net.pl>
    <i6vvje$8rk$1@news.onet.pl> <1k9mk90vhrh04.ervhrl29v7gc$.dlg@40tude.net>
    <i703tn$l6c$1@news.onet.pl> <140e3f6a3v23f$.la1i6fias5h6$.dlg@40tude.net>
    <i707eh$v2f$1@news.onet.pl> <1td8om0n27wa7$.1thdb9vq60mws.dlg@40tude.net>
    <i70tbt$tj5$1@news.onet.pl> <2ptweenprri8.1ty5w8eajr5w1$.dlg@40tude.net>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...pl> napisał:

    > Komu?

    Już piszę:

    > Zapomniałeś o nakładzie środków.

    Już, daj tylko napisać:

    Podsumowując:

    > Proszę: kto ocenia (i na jakiej podstawie), czy koszty, czas lub bądź
    > działania są nadmierne?

    Odpowiedz, jeżeli wiesz, potem wysnuj z tego wniosek itd.
    Prosiłem o Twoje "rozumienie" tego zapisu.

    > I dlatego IP nie jest daną osobową.

    Skoro umożliwia providerowi ustalenie jego (klienta) tożsamości - jest.
    W ustawie nie ma warunku korzystania z usługi. ;-)

    > Proponuję po raz n-ty - nie gadaj, ustal moją tożsamość.

    Po raz n-ty odpowiadam: IP stanowi dane osobowe (czyli umożliwiające
    identyfikację w/g nich osoby-klienta) dla providera klienta, nie dla mnie.

    Krystian