  • Data: 2010-09-20 20:44:51
    Temat: Re: Adres IP
    Od: Jotte <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 01:46:29 +0200, Krystian Zaczyk napisał(a):

    > Odpowiedz, jeżeli wiesz
    Pytam ciebie. Jak już usiłujesz się wywijać, to rób to jakoś zgrabniej.
    Dasz radę?

    > Po raz n-ty odpowiadam
    Ja cię o nic nie pytam. Nie masz odpowiadać, tylko zrobić. Dla dowodu.

    > IP stanowi dane osobowe (czyli umożliwiające
    > identyfikację w/g nich osoby-klienta) dla providera klienta, nie dla mnie.
    Ta interpretacja zaczyna mi się podobać.
    Twój provider może łatwo, czyli bez nadmiernych nakładów środków ustalić po
    IP twoje imię, nazwisko, a nawet adres. Bo ma te dane po prostu u siebie.
    Dlatego musi je chronić i nie może ich ujawniać.
    Ale dla mnie ich zdobycie wymagałoby użycia zdecydowanie nadmiernych
    środków, toteż dla mnie te twoje dane osobowymi nie są.
    Załóżmy jednak, że ja te twoje nieosobowe _dla_ _mnie_ dane jednak decyduję
    się nadmiernymi środkami zdobyć. I zdobywam.
    To mogę z nimi zrobić, co mi się podoba, chronić ich nie muszę, w końcu to
    nie są _dla_ _mnie_ dane osobowe.
    Masz ciekawy tok rozumowania.

    --
    Jotte