    From: "Krystian Zaczyk" <z...@s...etan.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres IP
    Date: Fri, 17 Sep 2010 19:10:20 +0200
    <i6ktfd$3b0$1@news.onet.pl> <i6oet2$srl$1@news.dialog.net.pl>
    <i6oicg$sqc$1@news.onet.pl> <i6oksq$sb$1@news.dialog.net.pl>
    <i6opln$jjh$1@news.onet.pl> <i6orij$56l$1@news.dialog.net.pl>
    <i6qict$ib4$1@news.onet.pl> <i6r8pu$fno$1@news.dialog.net.pl>
    <i6stf8$923$1@news.onet.pl> <i6sv2h$f47$1@news.dialog.net.pl>
    <i6t2qu$p2c$1@news.onet.pl> <i6t7g6$k52$1@news.dialog.net.pl>
    <i6tgp4$2g5$1@news.onet.pl> <i6thq1$q1g$1@news.dialog.net.pl>
    <i6u4k2$sq7$1@news.onet.pl> <i6vsu1$584$1@news.dialog.net.pl>
    <i6vvje$8rk$1@news.onet.pl> <1k9mk90vhrh04.ervhrl29v7gc$.dlg@40tude.net>
    <i703tn$l6c$1@news.onet.pl> <140e3f6a3v23f$.la1i6fias5h6$.dlg@40tude.net>

    Użytkownik "Jotte" <t...@w...pl> napisał:

    > Gdzie? (konkretnie).

    Poniżej cytuję.

    > To nie jest zapis z ustawy tylko twoja swobodna interpretacja.
    > W ustawie rozróżnienia nie ma.

    "za dane osobowe uważa się wszelkie informacje dotyczące
    zidentyfikowanej osoby" - czyli bez zidentyfikowania osoby, której dotyczą
    nie są.
    "Informacji nie uważa się za umożliwiającą określenie tożsamości osoby,
    jeżeli wymagałoby to nadmiernych kosztów, czasu lub działań."
    Ponieważ nie każdy ma dostęp do wszystkich zbiorów danych
    umożliwiających określenie tożsamości, oczywiste jest, że określone
    informacje stanowią dane osobowe nie dla każdego.

    > Provider nie zidentyfikuje osoby korzystającej z danego IP.

    Ale zidentyfikuje osobe, która jest jego klientem. To o jego (klienta)
    danych osobowych mowa.

    > Grypa to grypa bez względu na to, czy ktoś potrafi ją zdiagnozować, czy
    > nie.

    Ale tylko ten, kto potrafi zdiagnozować, dowie się czy to _jest_ grypa.

    > Jak ci już tłumaczyłem - GIODO prawa nie stanowi.

    A i ja nigdzie nie twierdziłem, że stanowi.

    > To, co w ustawie napisano.

    Konkretnie. Podaj po prostu kilka przykładów.

    > To jest to samo zagadnienie, tylko tego nie rozumiesz.
    > Provider nie zidentyfikuje osoby mając IP. Zidentyfikuje tylko swojego
    > klienta, [...]

    Który jak najbardziej może być osobą. Czy jest on jakąś "gorszą" osobą? ;-)

    > Ciekawe kiedy pojmiesz ten mechanizm? (GIODOwi jak dotąd nie wyszło)

    Ależ ja go rozumiem i opisuję Ci po n-ty (dane - powiązanie - osoba).
    Wytłumaczenie GIODO jest takie samo.
    Natomiast nie rozumiem, dlaczego tą ustawową "osobą" nie może być Twoim
    zdaniem klient.

    Krystian