    From: Jotte <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Adres IP
    Date: Fri, 17 Sep 2010 18:37:39 +0200
    <i6ktfd$3b0$1@news.onet.pl> <i6oet2$srl$1@news.dialog.net.pl>
    <i6oicg$sqc$1@news.onet.pl> <i6oksq$sb$1@news.dialog.net.pl>
    <i6opln$jjh$1@news.onet.pl> <i6orij$56l$1@news.dialog.net.pl>
    <i6qict$ib4$1@news.onet.pl> <i6r8pu$fno$1@news.dialog.net.pl>
    <i6stf8$923$1@news.onet.pl> <i6sv2h$f47$1@news.dialog.net.pl>
    <i6t2qu$p2c$1@news.onet.pl> <i6t7g6$k52$1@news.dialog.net.pl>
    <i6tgp4$2g5$1@news.onet.pl> <i6thq1$q1g$1@news.dialog.net.pl>
    <i6u4k2$sq7$1@news.onet.pl> <i6vsu1$584$1@news.dialog.net.pl>
    <i6vvje$8rk$1@news.onet.pl> <1k9mk90vhrh04.ervhrl29v7gc$.dlg@40tude.net>
    <i703tn$l6c$1@news.onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Sep 2010 18:10:10 +0200, Krystian Zaczyk napisał(a):

    > Jest:
    Gdzie? (konkretnie).

    > są osobowe dla tych, którzy moga je powiązać z osobą i to bez
    > nadmiernego wysiłku. W sytuacji, gdy nie można - nie są.
    > Oczywiste, że to nie wszyscy, skoro nie ma powszechnego dostepu
    > do wszystkich zbiorów danych.
    To nie jest zapis z ustawy tylko twoja swobodna interpretacja.
    W ustawie rozróżnienia nie ma.
    Provider nie zidentyfikuje osoby korzystającej z danego IP.
    Grypa to grypa bez względu na to, czy ktoś potrafi ją zdiagnozować, czy
    nie.

    > Trudno to wykluczyć, choć analogiczne są w sprawach innych podobnych
    > danych. Ale czy jest jakieś inne w sprawie IP?
    Nie wiem, ale to bez znaczenia.
    Wspomniane przeze mnie orzeczenia dzieli kilka lat. W tym czasie mógł ktoś
    zadać intentyczne pytanie.
    Jak ci już tłumaczyłem - GIODO prawa nie stanowi.

    > A możesz napisać, co konkretnie _jest_ Twoim zdaniem danymi osobowymi?
    To, co w ustawie napisano.

    > Nie to samo, bo użytkownik komputera nie musi być klientem providera.
    To jest to samo zagadnienie, tylko tego nie rozumiesz.
    Provider nie zidentyfikuje osoby mając IP. Zidentyfikuje tylko swojego
    klienta, co zresztą w przypadku stałego IP (obojętne czy routowalnego
    globalnie, czy nie) jest w ogóle bez znaczenia.
    Ciekawe kiedy pojmiesz ten mechanizm? (GIODOwi jak dotąd nie wyszło)

    --
    Jotte