    From: "Szerszen" <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Date: Wed, 28 Sep 2005 17:11:34 +0200

    Użytkownik "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> napisał w wiadomości
    news:dhe8a2$4im$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > A Ty to wiesz? Skąd? Bo tak Ci napisał?

    tak,bo odnosze sie do tego co jest napisane i ty powinienes robic to samo

    jesli ktos sie pyta ciebie jaki kupic samochod to ty mu opowiadasz o
    rowerach?

    > A gdzie ja napisałem, że "zakładam, że jego pies szczeka, jak ten moich
    > sasiadow, calymi dniami"?

    to ty twierdzisz ze to jego pies przeszkadza

    > No, to odniosłem się "do tego, co napisane". Co do "potrzeby
    > obiektywności"
    > to dopiero-co zwróciłem uwagę, że nie znasz głosu drugiej strony, więc
    > "czemu się do niej przypieprzasz" z góry zakładając, że to "trauma",
    > "mania"
    > - i najlepiej żeby kobieta "poszła do psychoanalityka"?

    nie odniosles sie, tylko nawijasz o psie ktory jest jedna niewiele znaczaca
    skladowa calej wypowiedzi

    > Może i nikt mnie nie zmusza (i innych "szerszeni") - ale przecież
    > dopiero-co
    > pisałeś, że jeśli ktokolwiek "chce się tu wypowiadać i chce być brany na
    > poważnie, a nie za trolla to powinien starać się być obiektywny".

    dokladnie, wiec odnos sie tylko do tego co napisane