    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Date: Wed, 28 Sep 2005 17:03:21 +0200

    Zbigniew B. napisał(a):

    > Znaczy, gdzieś w małym mieście? Czyli "jak się komuś nie podobają
    > hałaśliwi sąsiedzi - to won na prowincję"?

    No, w małym. Ale nie wiem, skad wziąłes hałaśliwych sasiadów,
    wątkotwórca pisał o hałaśie powodowanym zwykłym zyciem - chodzeniem,
    przesuwaniem krzesła, upuszczeniem widelca, szczeknięciem psa( nie
    ujadaniem non stop, tylko szczeknięciem). I jeśli ktos do tego stopnia
    jest wrażliwy, to chyba jednak powinien przzenieśc się gdzieś w głuszę,
    a nie ustawiać sąsiadów, nie?

    > A ja w dalszym ciągu jakoś pojąć nie mogę, dlaczego niby akurat ci
    > ludzie "nieinwazyjni" mieliby ustawicznie ustępować tym
    > "ekstrawertykom" -

    Wiesz, jak to mam poważne watpliwości, kto w tym przypadku jest
    inwazyjny, a kto pieniacz.

    > albo wynosząc się do kosztownych domków, albo do
    > tańszych - za to 70 km od dotychczasowego miejsca zamieszkania.

    W zyciu nie ma nic za darmo.

    > Jeden złożył też "propozycję", żeby się wynieść do lasu. Inny ma dużo
    > do powiedzenia nt. "traum", "manii" tudzież "paranoi". Wbrew (zapewne)
    > intencjom tych wszystkich osób - to wiele o nich mówi.

    Może maja gdzieś obok takie upierdliwe babcie śasiadki z okiem przy
    judaszu io tylko czekajace, kiedy ktos się glosniej zaśmieje. IMHO we
    wszystkim potrzebny jest umiar. W wymaganiu dla siebie też.

    Justyna
    "I Polska też jest państwem prawa. Jakieś prawo tutaj obowiązuje."
    Johnson