    From: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Absurd
    Date: Thu, 11 Mar 2004 14:56:33 +0800

    In article <c2p0pg$fan$1@nemesis.news.tpi.pl>, Mikolaj wrote:
    > Czyli wolno mi utwor publicznie wykonac a nie wolno mi umiescic tekstu w
    > Sieci? Przeciez z tego tytulu nie czerpalbym zadnych korzysci, napisalbym
    > kto jest autorem tekstu i muzyki. W ktorym miejscu , zatem publiczne
    > wykonanie utworu (oczywiscie bez czerpania korzysci majatkowych) jest
    > "lepsze" od umieszczenia tekstu (z podaniem autora) w Sieci (oczywiscie
    > bezplatnie)?

    No ja też uważam to za pozbawione sensu i jedynie jak mogę to tłumaczyć to
    przesadną zapobiegliwością Ustawodawcy. Różnica formalnie jest taka że na
    stronie www rozpowszechniasz dany utwór wśród potencjalnie dużego kręgu
    odbiorców, a spiewajac sobie w miejscu publicznym ten krąg jest, raz że
    ograniczony, dwa że pewnie wielu brzydko śpiewa i tak łatwo sobie słów nie
    odpiszą :)

    --
    Marcin