    From: mamutek<m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Absolutorium-Wojsko-Pytanie do prawnika (długie)
    Date: Sat, 10 Dec 2005 17:25:46 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    skonczylem studia, zostalem skreslony z listy studentow. wiec stracilem
    absolutorium teoretycznie. nie zlozylem i nie obronilem pracy inzynierskiej. mam
    czas do stycznia 2006. no i rzecz jasna dostalem wezwanie do wku w celu
    uzupelnienia ewidencji wojskowej. zatroszczylem sie o swistek z uczelni o
    zakonczeniu studiow (wypisali mi tam ze mam zaliczone wszystkie przedmioty i ze
    niezlozylem pracy, ze zostalem skreslony z tego powodu i ze mam czas na zlozenie)
    i tak zaopatrzony pojechalem...
    co sie okazalo? ano, dzieki temu swistkowi (a dokladnie zdaniu ze UKONCZYLEM
    STUDIA i mam komplet zaliczen - to wlasnie babka zakreslila flamastrem na pismie)
    dowiedzialem sie ze jak chce to istnieja przeslanki do przesuniecia mnie do rezerwy.
    poniewaz mialem przy sobie ksiazeczke wojskowa powiedzialem ze poprosze o wpis
    od razu, z dniem 22.06.2005 zostalem szeregowym rezerwy. pani kazala mi tylko
    doslac dyplom jak juz go uzyskam.
    jakby mialo to miec znaczenie to jestem rocznik '81

    -> http://usenet.pomocprawna.info