    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aborcja...
    Date: Sat, 5 Feb 2005 13:59:21 +0100

    .

    > No wlasnie...

    teraz mnie zaskoczyles bo mialem Cie za bystrzejszego czlowieka. Skoro
    jestem ":widzem" stoje obok i cos
    komentuje to raczej jestem bardziej obiektywny niz osoba ktora bierze w
    danym zdarzeniu udzial.

    > Na jakiej podstawie sadzisz,ze zdanie Kosciola Katolickiego jest moim
    > zdaniem ?

    na podstawie Twoich postow wtym watku,

    > Jestem za..

    zapytalem bo kosciol nie jest przeciw, wbrew temu co niektorzy sadza.

    napisales:
    "Religia, kultura oparta na tej religi ,
    w ktorej zostales wychowany zostawila niezatarte pietno..
    Poprostu wg mnie sie go wypierasz.."

    nie wypieram sie niczego po prostu nie biore pod uwage tego co sadzi na
    dany temat
    kosciol, stad napisalem co napisalem.

    > Rownierz..
    > I co z tego ?

    rozne religie rozne poglady, biorac pod uwage to co wypisujesz ktos kto
    zyje wedlug jakiejs tam nie znanej religi ktora
    nie ma nic przeciw zabijania kogokowliek, bylby czysty w takim przypadku a
    chcrzescijanin nie.
    Tak to zrozumialem, jezeli wierze w Boga to mam byc przeciw aborcji. A dla
    mnie akurat nie ma znaczenia przy
    tym religia.

    P.