  • Data: 2005-02-03 11:54:07
    Temat: Re: Aborcja...
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Po prostu napisz, że dla Ciebie ciąża to nie dziecko, a nie dorabiasz
    > ideologię o życiowych dramatach. Dla Autora Wątku "płód" to jednak
    > człowiek i zareagował tak, jakby zareagował, gdyby wiedział, że ktoś
    > zbiera pieniądze na płatnego mordercę.

    1. Nie mam ochoty wdawać się w akademickie rozwiązania, czy 2, 4, 8 komórek
    to człowiek, czy nie.
    2. Niechciana ciąża to zawsze dramat.
    3. Facet nie zna tej kobiety, nie zna sytuacji, ale chce wsadzić
    znajomego "za współudział", za sam fakt pożyczenia pieniędzy. Co za wybitnie
    odrażająca gnidowatość. To wsadźcie mnie od razu za współudział, bo kiedyś
    pożyczyłam koleżance 1500 PLN i nie pytałam na co - a nuż akurat to skrobanka
    była.

    JoP