  • Data: 2013-11-29 11:47:56
    Temat: Re: Abonament za dostęp do serwisu internetowego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Nov 2013, XJL wrote:

> [...]
    [...]
    > Zastanów się nad płatnościami SMS - co prawda tracisz sporo na prowizji, ale
    > jeśli nie prowadzisz DG to możesz wszystko rozliczać na umowe o dzieło

    A to "dzieło" niby z kim zawarte? (zupełnie abstrahując od podciągania
    sprzedaży pod "dzieło")
    Czytałeś kiedy art.13 ustawy o podatku dochodowym?
    Polecam ;)

    Wybór:
    http://prawo.legeo.pl/prawo/ustawa-z-dnia-26-lipca-1
    991-r-o-podatku-dochodowym-od-osob-fizycznych/
    +++
    przychody z osobiœcie wykonywanej działalnoœci artystycznej, literackiej,
    naukowej, trenerskiej, oœwiatowej i publicystycznej [...]
    z działalnoœci duchownych [...]
    otrzymywane przez osoby wykonujšce czynnoœci zwišzane z pełnieniem
    obowišzków społecznych lub obywatelskich [...]

    < -teraz gwóźdź programu- >

    przychody z tytułu wykonywania usług, na podstawie
    umowy zlecenia lub umowy o dzieło,
    uzyskiwane wyłšcznie od:
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    a) osoby fizycznej prowadzšcej działalnoœć gospodarczš, osoby prawnej
    i jej jednostki organizacyjnej oraz jednostki organizacyjnej niemajšcej
    osobowoœci prawnej,
    b) właœciciela (posiadacza) nieruchomoœci, w której lokale sš wynajmowane,
    lub działajšcego w jego imieniu zarzšdcy albo administratora
    ---

    Dla jasności, ustawa o VAT odsyła w stosownym miejcu do art.13
    PDoOF właśnie :>, żeby nie było że piszę nie na temat.
    I to odsyła w ten sposób, że nie każda "osobista" umowa
    o dzieło nie podlega pod VAT, ale żeby nie podlegać musi
    mieścić się w rygorach 13. PDoOF

    > i nie musisz się przejmować płaceniem zusów itd.

    Ta....

    pzdr, Gotfryd