  • 1. Data: 2006-07-11 06:51:42
    Temat: Abonament za TV
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Witam
    Tak się zastanawiam: o ile sieci kablowe płacą tvp za wyświetlanie kanałów,
    my płacimy kablówce to czy państwo ma prawo drugi raz narzucać opłatę ??

  • 2. Data: 2006-07-11 07:05:41
    Temat: Re: Abonament za TV
    Od: Reseller <r...@o...pl>

    Michał napisał(a):
    > Witam
    > Tak się zastanawiam: o ile sieci kablowe płacą tvp za wyświetlanie kanałów,
    > my płacimy kablówce to czy państwo ma prawo drugi raz narzucać opłatę ??

    Niestety tak. Juz mialem przyjemnosc pisac w tej sprawie do Rzecznika
    Praw Obywatelskich i w duzym skrocie... TVP sobie a kablowki sobie. Jak
    odszukam ten papier to zamieszcze pelna tresc odpowiedzi Rzecznika.

    --
    Reseller
    GG:1794

    Homo Sapiens Non Urinat Contra Ventum...

  • 3. Data: 2006-07-11 09:07:20
    Od: "castrol" <j...@b...pl>

    Michał napisał(a):
    > Witam
    > Tak się zastanawiam: o ile sieci kablowe płacą tvp za wyświetlanie kanałów,
    > my płacimy kablówce to czy państwo ma prawo drugi raz narzucać opłatę ??

    A czy ty placisz sieci kablowej za to ze posiadasz odbiornik TV? Bo
    wydaje mi sie ze placisz abonament za sygnal ktory od nich pobierasz i
    za nic wiecej - wiec nie myl tych dwoch spraw.

  • 4. Data: 2006-07-11 10:12:17
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Reseller" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Niestety tak. Juz mialem przyjemnosc pisac w tej sprawie do Rzecznika
    > Praw Obywatelskich i w duzym skrocie... TVP sobie a kablowki sobie. Jak
    > odszukam ten papier to zamieszcze pelna tresc odpowiedzi Rzecznika.

    O taaaa polscy rzecznicy jak komisje lekarskie w sprawie amputowania lewej
    nogi zamiast prawej.
    Nie ma jakiejś instytucji w UE ? Tak skojarzyłem ten abonament z tym cłem
    którego państwo za sprowadzane samochody nie chce oddać.

  • 5. Data: 2006-07-11 10:12:51
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Praw Obywatelskich i w duzym skrocie... TVP sobie a kablowki sobie. Jak
    > odszukam ten papier to zamieszcze pelna tresc odpowiedzi Rzecznika.

    Fajne byłyby jaja jakby teraz państwo musiało oddać mi abonament za 10 lat
    do tyłu ...

  • 6. Data: 2006-07-11 10:14:36
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@b...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Michał napisał(a):
> [...]

    wydaje mi sie ze placisz abonament za sygnal ktory od nich pobierasz i
    za nic wiecej - wiec nie myl tych dwoch spraw.

    To ten abonament jest podatkiem od posiadania telewizora ? Jeżeli tak to
    wezmę tv w leasing np. i wtedy ja go nie posiadam tylko używam ...

  • 7. Data: 2006-07-11 11:11:08
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Niedługo będziemy płacili za posiadanie lodówki, video, komputera, telefonu,
    skarpet, bielizny i włosów na głowie.

  • 8. Data: 2006-07-11 11:40:49
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał napisał(a):

    > Jeżeli tak to
    > wezmę tv w leasing np. i wtedy ja go nie posiadam tylko używam ...

    A czym się różni posiadanie od używania?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    http://johnson.cba.pl/

  • 9. Data: 2006-07-11 11:49:59
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:e8vtqp$9jl$1@news.onet.pl
    użytkownik *Michał* napisał(a):

    > to wezmę tv w leasing np. i wtedy ja go nie posiadam tylko używam ...

    Będziesz posiadaczem, ale nie właścicielem. Użytkownikiem tak, czy
    inaczej :P

    --
    Big Jack
    //////

  • 10. Data: 2006-07-11 12:07:31
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Michał napisał(a):

    > A czy ty placisz sieci kablowej za to ze posiadasz odbiornik TV?

    Ja płacę m-cznie 31 zł abonament kablówce, a kablówka serwuje mi darmowe
    programy. *Nie ma* RTL, Sat1, PRO7 itd.

    --
    Kaja