    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament TV i tuner cyfrowy
    Date: Fri, 5 Jan 2007 01:40:58 +0100
    <enbr83$us2$1@news.dialog.net.pl> <enbv2n$ork$1@inews.gazeta.pl>
    <enbvbj$2gp$1@news.dialog.net.pl> <enc2ps$a32$1@inews.gazeta.pl>
    <enc3jm$5nm$1@news.dialog.net.pl> <enc6i6$kld$1@inews.gazeta.pl>
    <enc7gc$8re$1@news.dialog.net.pl> <enc8gv$pe3$1@inews.gazeta.pl>
    <enh3tl$mf1$1@news.dialog.net.pl> <enhbtu$hjd$1@inews.gazeta.pl>
    <enhcvo$tou$1@news.dialog.net.pl> <enhjq2$bjh$1@inews.gazeta.pl>
    <enhlf9$4b4$1@news.dialog.net.pl> <enidia$4a9$1@inews.gazeta.pl>
    <enirgk$td8$1@news.dialog.net.pl> <enj6ff$rnr$1@inews.gazeta.pl>
    <enjmo4$i43$1@news.dialog.net.pl> <enjqv6$m7q$6@inews.gazeta.pl>
    <enjsdd$m7i$1@news.dialog.net.pl> <enjtv1$cu7$1@inews.gazeta.pl>
    <enjvsl$ort$1@news.dialog.net.pl> <enk5a9$c57$1@inews.gazeta.pl>

    W wiadomości news:enk5a9$c57$1@inews.gazeta.pl Piotr Kubiak

    > Sam bym tego lepiej nie ujął.
    No, to akurat wielka pochwała nie jest...

    > Ani Ty, ani ja, ani KRRiT nie wie co było intencją ustawodawcy w tym
    > przypadku.
    Mów za siebie.

    > Moje przypuszczenie jest takie, że Ustawodawca chciał aby wszyscy,
    > którzy mają możliwość oglądania TV zrzucali się na telewizję publiczną.
    O widzisz, zaczynasz dobrze kombinować.

    > Jeżeli KRRiT ma
    > wątpliwości, to powinna zwrócić się do odpowiednich organów o ich
    > rozwianie
    Znaczy - jakich organów? SN?

    > Niestety nie. Opinia KRRiT jest jedyną opinią organu państwa w tym
    > temacie jaką znam. Żeby nie było wątpliwości, jestem za tym żeby w
    > Polsce *nie trzeba* było płacić abonamentu od komputera z kartą TV.
    O łaskawco! A ja jestem za tym żeby w ogóle nie trzeba było płacić za coś z
    czego się nie korzysta i/lub nie ma się na to wpływu.

    > Zwracam jedynie uwagę, że (oczywiście w moim odczuciu) obecnie takie
    > niepłacenie abonamentu jest niezgodne z prawem. Nawet wtedy, gdy do
    > tego niepłacenia KRRiT zachęca.
    Nikt nie zaprzeczy. Masz prawo do posiadania czegoś, co uważasz za swoje
    zdanie.

    > Moim zdaniem w takim przypadku byś po prostu przegrał.
    A ja się po prostu nie bawię w przepowiadanie orzeczeń sądów. To bez sensu.

    > W sumie należą Ci się oklaski, bo to Twój pierwszy sensowny post w tym
    > wątku
    Zapomniałeś dodać, że Twoim zdaniem. To diametralnie zmienia sens tej części
    Twojej wypowiedzi choć dla mnie nie ma istotnego znaczenia.

    > bez argumentów ad personam
    Tzw. argumenty ad personam to niekoniecznie coś niestosownego. Jak się gada
    ze ślepcem o obrazie to nic dziwnego, że się podnosi jego ślepotę i na jej
    podstawie powątpiewa w sensowność opinii.

    > i czepiania się interpunkcji.
    Nieumiejętność pisania zgodnie z regułami ojczystego języka jest godna
    napiętnowania zawsze. Jest bowiem objawem tumaństwa, a co najmniej
    kiepskiego wykształcenia.

    > Doceniam.
    Trudno. Przeżyję.

    Jotte