  • 11. Data: 2008-05-14 09:27:23
    Temat: Re: Abonament TV - czy niepłacącemu rośnie zaległość?
    Od: Dominika Widawska <d...@b...man.szczecin.pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > uzależnianie opłaty od
    > miejsca ustawienia telewizora sensu nijakiego nie ma (jak masz dwa
    > mieszkania, to dwa razy płacisz,

    ???
    "Uwaga! Osoba fizyczna posiadająca dwa (lub więcej) lokale mieszkalne, w
    których znajdują się odbiorniki radiofoniczne i telewizyjne (bez względu
    na liczbę używanych odbiorników) wnosi jedną opłatę abonamentową."

    http://www.krrit.gov.pl/abonament/abon_rtv_071217_po
    pr.pdf

    D.

  • 12. Data: 2008-05-14 11:46:42
    Temat: Re: Abonament TV - czy niepłacącemu rośnie zaległość? [OT]
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    Dominika Widawska pisze:
> [...]
    > których znajdują się odbiorniki radiofoniczne i telewizyjne (bez względu
    > na liczbę używanych odbiorników) wnosi jedną opłatę abonamentową."

    Świetna wiadomość, od razu nam lepiej. Wyzyskiwacz zgodził się wyzysk
    prowadzić w ograniczonym zakresie.

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 13. Data: 2008-05-14 14:56:03
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
    > W dniu 2008-05-13 21:58 coder pięknie wystukał/a:
    >
    > Nie mogę się nigdzie doczytać. Od kiedy te zmiany weszły?

    jeszcze nie weszly.
    tusk dopiero rozdaje obietnice

  • 14. Data: 2008-05-14 19:58:41
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-05-14 16:56 witek pięknie wystukał/a:

    > jeszcze nie weszly.
    > tusk dopiero rozdaje obietnice

    To już się domyślam co z tych obietnic wyniknie.

    --
    animka