eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAbonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej? › Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
  • Data: 2018-04-17 18:06:31
    Temat: Re: Abonament RTV ( osoba nie żyje ) a pismo przyszło.... co dalej?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.04.2018 o 09:06, d...@g...com pisze:

> [...]

    IMHO nic - korespondencja nie do ciebie, wróci zgodnie z pradą z
    adnotacją adresat nie żyje, dla ciebie koniec tematu.

    Nie naliczą, bo nie mają komu. Jak jesteś bardzo uczciwym obywatelem to
    możesz się lekkomyślnie przyznać, że dalej mieliście jej odbiornik, ale
    raczej nie będą pytać. A jak będą to myślę, że najbardziej prawdopodobne
    jest, że nikt nie pamięta dokładnie co się stało ze starym rubinem.

    W razie gdy okazało się, że jednak ten odbiornik posiadałeś, to ściągną
    za ostatnie 5 lat.

    Nie. Władza goli tylko frajerów, którzy kiedyś telewizor zarejestrowali.

    Że o ile to możliwe należy wszelkich kontaktów z władzą unikać, a jeśli
    już musisz to warto wiedzieć, że władza chce twojego dobra i jak nie
    chcesz go oddać, to należy władzę traktować jak okupanta i swoje dobro
    przed nią ukrywać:P Uzasadnienie w poprzednim akapicie.

    Shrek