  • Data: 2003-03-10 22:05:57
    Temat: Re: Abonament RTV - jeszcze w tej kwestii
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli odbiornik został zarejestrowany w Urzędzie Pocztowym i widnieje w
    > Bankowej Kartotece RTV Banku Pocztowego i dotychczas (lub przez pewien
    czas)
    > były regulowane płatności tytułem RTV, to o zaprzestaniu płacenia można
    > zapomnieć. Dopatrzą się, wyślą do windykacji (oczywiście, sąd po drodze
    też
    > może być) i zciągną z odsetkami.
    >
    > Po drugie:
    > Nagłe wyrejestrowanie odbiornika będzie podejrzane (trochę dziwne, że ktoś
    > nagle w XXI wieku rezugnuje z odbioru TVP) więc będzie podstawą do
> [...]

    Parę lat temu mój znajomy wyrejestrował odbiornik TV - i faktycznie go nie
    miał. Przestał, oczywiście, płacić abonament. Posiadał natomiast magnetowid
    i monitor studyjny. W myśl ówczesnych przepisów mogli mu naskoczyć, bo ani
    jedno ani drugie urządzenie nie jest odbiornikiem telewizyjnym; zresztą nikt
    go nie kontrolował. Czy to jest możliwe w świetle obecnie obowiązujących
    przepisów - nie wiem, ale wtedy to był genialny pomysł.

    Pozdrawiam
    Jarek