  • Data: 2018-03-19 15:07:14
    Temat: Re: Abonament RTV i zmiana mieszkania
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-19 o 14:43, Olin pisze:

    > Przekonałeś mnie; na pewno od dzieciństwa siał i orał, a dojenie wyssał z
    > mlekiem matki.

    Czasem życie jest bardziej skomplikowane. :-)
    Można odziedziczyć parę arów a KRUS się z automatu upomni o składki a
    urząd gminy o podatek gruntowy.
    Zamyka to drogę do bezrobocia, dotacji unijnych na rozpoczęcie
    działalności gospodarczej i różnych zasiłków socjalnych.

    Wiem... Można sprzedać za grosze i być wyklętym przez rodzinę
    Albo mieć przynajmniej średnią krajowa na pełnym oskładkowanym etacie i
    być szczupłym wysokim blondynem. Szkoda gadać ;-)