    From: AmtoPm <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: AWIZO pocztowe - Co powinno zawierać?
    Date: Wed, 14 May 2008 02:04:35 -0700 (PDT)

    On 14 Maj, 10:38, Johnson <j...@n...pl> wrote:

    > W karnym postępowaniu jest w sumie identycznie:
    > ROZPORZĄDZENIE MINISTRA SPRAWIEDLIWOŚCI z dnia 18 czerwca 2003 r.
    > w sprawie szczegółowych zasad i trybu doręczania pism sądowych w
    > postępowaniu karnym (Dz.U.03.108.1022)

    Wielkie dzięki,
    Co ciekawe wzór, który został podany (KPC) nie bardzo przystaje do
    rzeczywistości, ponieważ funkcjonuje także ZAWIADOMINIE POWTÓRNE,
    tutaj tego nie ma. Czy wynikałoby, że powtórne zawiadomienie jest na
    standardowym druku bez podania że jest to zawiadomienie powtórne? -
    troche niepelna informacja, z drugiej strony adresat nie ma pewności
    czy to awizo które otrzymał nie jest przypadkiem powtórne i z
    ostrożności podejmie także to które otrzymuje pierwszy raz (może
    zakładać, że było już pierwsze zawiadomienie, które zaginęło)

    I teraz to co jest innego na mojej poczcie: nie ma daty wystawienia
    jako tak podanej (jest przybita na odwrotnej stronie data - na czystej
    stronie bez komentarza co oznacza). Poza tym musi być podany podpis
    listonosza, czego najczęściej nie ma.

    Najciekawszy wydaje mi się par.4 gdzie mowa że przesyłka jest
    doręczana osobiście adresatowi chyba że KPC dopuszcza doręczenie innej
    osobie.
    Zapewne chodzi o domowników, jednak szkoda, że nie wiadomo w jakich
    przypadkach może być doręczenie do domownika - oczywiście jest w
    kpc...

    Pozdrawiam,