  • Data: 2003-12-16 11:59:58
    Temat: Re: AM w Warszawie - lamanie prawa - pomocy!
    Od: ali-baba <a...@m...riz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    T. wrote:

    > ma

    > Wiem, i mocno mnie to zdziwilo.

    > "ratunkowe" to nie jest tylko specjalizacja. W indeksie w polu "kierunek"
    > znajduje sie "pielegniarstwo ratunkowe". Birac pod uwage powyzsze czyli brak
    > takiego kierunku w limitach przyjec, wygladaloby to na samowolke AM i celowe
    > wprowadzanie w blad studentow.
    > Gdzie szukac odpowiedzi???

    jesli szukasz porady jak wykorzystac w/w kierunkowe wyksztalcenie, to
    proponuje zalaczanie dodatkowo ksero tej strony indeksu przy skladaniu
    dokumentacji przy ubieganiu sie o prace;

    natomiast wyjasnienie z czego wynika takie dzialanie AM, to juz inny
    problem. Biorac pod uwage sytuacje na rynku pracy, to mam wrazenie, ze
    to nawet korzystniej, poniewaz moze umozliwic podjecie jakiejkolwiek
    pracy w zawodzie ...

    pozdrawiam