  • 11. Data: 2007-02-21 06:38:53
    Temat: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Od: ps <p...@g...pl>

    Damian \/ ExCAR.pl napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Znajomej dziecko wylicytowalo na allegro samochod,

    Konto jest na dorosłego. Domniemanie jest więc takie, że to dorosły
    licytował i wygrał aukcję.
    Pozostaje udowodnić, że tak nie było, że licytowało dziecko. Gdy to się
    uda - jesteś w domu :) Umowa zawarta z dzieckiem (nie posiadającym
    zdolności do czynności prawnych) jest nieważna.

  • 12. Data: 2007-02-21 10:35:41
    Od: g...@p...onet.pl

    Obie te sprawy
    > a jedna na pewno (nawet na onecie o tym pisali) znalazly final w sądzie
    > gdzie sprzedawca zostal zmuszony do sprzedazy auta wyrokiem sądu.
    > Niestety tu obawiam sie moze byc podobnie jesli dojdzie do sądu. Moze
    > zostac zmuszona do zakupu. Proponuje starac sie isc w takim wypadku na
    > ugodę. Jesli nie wyjdzie - coz.... Podkreślam, że nie mam wiedzy
    > prawniczej a swoją wypowiedz opieram na ostatnich newsach z sieci.

    Ale co Ty za przeproszeniem pieprzysz? Podpisali akt notarialny? Jeśli nie to
    nikt nie zmusi do zakupu. Sprawa będzie "jedynie" o ustalenie jakiegoś
    odszkodowania za odstąpienie od umowy.

  • 13. Data: 2007-02-21 10:40:33
    Od: g...@p...onet.pl

> [...]
    > uda - jesteś w domu :) Umowa zawarta z dzieckiem (nie posiadającym
    > zdolności do czynności prawnych) jest nieważna.

    O ile się nie mylę dziecko musiało by znać również hasło, by cokolwiek
    licytować. Sprzedający nie wie o tym, że licytuje dziecko (które ni może być
    właśicielem konta na allegro) tylko osoba posiadająca pełną zdolnośc do
    czynności prawnych.

  • 14. Data: 2007-02-21 10:58:50
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > gdzie sprzedawca zostal zmuszony do sprzedazy auta wyrokiem sądu.

    ROTFL!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 15. Data: 2007-02-21 11:16:29
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > O ile się nie mylę dziecko musiało by znać również hasło,

    Niektore ludzie zapamietaja hasla przez mechanizmy przegladarek.
    A Ci co bardziej inteligentni zapisuja je na karteczkach
    przyklejanych do monitorow :D

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 16. Data: 2007-02-21 11:20:16
    Od: ps <p...@g...pl>

    g...@p...onet.pl napisał(a):
    (..)
    > O ile się nie mylę dziecko musiało by znać również hasło, by cokolwiek

    Nie musiało.

    > licytować. Sprzedający nie wie o tym, że licytuje dziecko (które ni może być
    > właśicielem konta na allegro) tylko osoba posiadająca pełną zdolnośc do

    Może mieć konto na allegro. Wiele jest takich kont na allegro. Mimo, że
    nie wolno, to może :)

  • 17. Data: 2007-02-21 11:33:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    g...@p...onet.pl wrote:

    > Ale co Ty za przeproszeniem pieprzysz? Podpisali akt notarialny? Jeśli nie to
    > nikt nie zmusi do zakupu. Sprawa będzie "jedynie" o ustalenie jakiegoś
    > odszkodowania za odstąpienie od umowy.

    Samochód, jak rozumiem, na chodzie, więc to nie była nieruchomość, a
    zatem akt notarialny jest zbędny.

  • 18. Data: 2007-02-21 12:02:46
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 21.02.2007, o godzinie 07.32.22, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > a czy tylko dzwonila, czy moze uzyla opcji wycofania sie z aukcji,

    Czego?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 19. Data: 2007-02-21 12:10:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1qmzzr9gkmkxo.dlg@habeck.pl...

    > Czego?

    mozliwosci/narzedzia teraz ci lepiej?

  • 20. Data: 2007-02-21 12:48:37
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 21.02.2007, o godzinie 13.10.23, na pl.soc.prawo, szerszen napisał(a):

    > mozliwosci/narzedzia teraz ci lepiej?

    Uspokój się i pokaż nam gdzie jest narzędzie do wycofywania się z aukcji od
    strony kupującego.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*