  • 31. Data: 2003-01-12 16:02:01
    Temat: Re: ALLEGRO - proszę o pomoc...
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl>

    Użytkownik "Shivman" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Każdy kto żąda wcześniejszej zapłaty za towar jest potencjalnym oszustem.
    > Wierz mi.

    hmm, czuję sie urażona - wlasnie sprzedałam na allegro złota monetę -
    wylicytowana kwota to 1100zl. Zazyczylam sobie odbiór osobisty bo szczerze
    mówiac nie ufam ani kurierom ani poczcie aż tak bardzo. Nabywca monety sam
    zaproponował mi, ze wplaci wczesniej należnosc na moje konto, monetę zaś
    odbierze osobiscie w lutym. Poradzilam mu jedynie aby na dowodzie wplaty
    jasno zaznaczyl jej charakter - unikniemy w ten sposob ewentualnych
    problemów ze zwrotem gotówki w przypadku gdyby transakcja z jakichkolwiek
    powodów nie doszla do skutku.

    Tak na marginesie - czy kupowanie przez Allegro to kupowanie wysylkowe?
    Kupujacy moze sie rozmyslic po 10 dniach? A jak to jest w przypadku
    osobistego odbioru? [tak mi się skojarzylo przy okazji]

    HaNkA

  • 32. Data: 2003-01-12 16:04:50
    Od: s...@p...onet.pl

    > Po drugie na allegro jest OPCJA UBEZPIECZENIA TRANZAKCJI !!! Zobacz dobrze .

    No wlasnie. I napisz do nich od razu powolujac sie na to. Oczywiscie trzeba
    spelniac tam kilka warunkow (data rejestracji, ilosc punktow itp), ale 300 zl
    musza ci zwrocic jezeli te warunki sa spelnione. A oni powinni sie martwic co
    dalej z tym robic.

    Fantom

  • 33. Data: 2003-01-12 18:46:00
    Od: "Shivman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Izi" <m...@n...zp.pl> napisał w wiadomości

    > Z poczty w Pcimiu Dolnym, bo kupujacy zmienil zdanie .....
    > W paczce byla ksiazka, ktora wrocila do mnie zawilgocona
    > ....z poobijanymi krawedziami (pewnie rzucali nia w trakcie
    > dostarczania)

    A to już wina poczty. Wtedy poczta kupuje sobie książkę.

    Shivman
    s...@p...onet.pl

  • 34. Data: 2003-01-12 18:49:18
    Od: "Shivman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)> > Każdy kto żąda
    wcześniejszej zapłaty za towar jest

    > hmm, czuję sie urażona - ....
    > Nabywca monety sam zaproponował mi, ze wplaci wczesniej
    > należnosc na moje konto.....

    Nie masz czemu być urażona skoro nabywca sam ci zaproponował wcześniejszą
    wpłatę.

    Shivman
    s...@p...onet.pl

  • 35. Data: 2003-01-13 05:48:38
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Nie słyszałeś o wpłacie za zaliczeniem pocztowym?

    W przypadku rzeczy o niskiej wartosci problemem moze byc bardzo wysoka
    oplata za pobranie pocztowe oraz dlugi czas przelewania pieniedzy.

    Osobiscie wole placic przelewem niz uzerac sie potem na poczcie.

    Po za tym defacto pobranie to takze forma przedplaty - z uwagi na to,
    ze przed zaplaceniem nie masz zadnej mozliwosci obejrzenia towaru.

    Wszystko co mowisz to sa bzdury...

    januszek

  • 36. Data: 2003-01-13 10:49:31
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Ironizujesz !! Posiadam konto na allegro od trzech lat i prawie _zawsze_
    > zadam zaplaty z gory - sprzedalem blisko 100 rzeczy na laczna kwote okolo
    > 10000zl, jakos nigdy nie bylo z tym problemu-trzeba byc fair w stosunku do
    > sprzedawcy i kupujacego. Znam bardzo duzo ludzi ktorzy akceptuja jedynie
    > wplate z gory i nikt nie mowi iz sa to oszusci.

    To moze jestes wyjatkiem. Jak kupilem na Allegro trzy telefony. Dwa z nich
    okazaly sie bublami. Sprzedawca jednego z nich mieszkal dosc blisko, wiec
    pod "pewna presja" po prostu udalo mi sie odzyskac kase. Z drugim wlasnie
    walcze. Oczywiscie w obu przypadkach sprzedawcy twierdzili, ze wyslali
    sprawny towar i ze awaria powstala u mnie. Tradycyjny sposob sprzedazy
    smieci.

    --
    Krzysztof Pułapa, Kraków, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 37. Data: 2003-01-13 17:50:45
    Od: "Shivman" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "januszek"
    >...... ze przed zaplaceniem nie masz zadnej mozliwosci obejrzenia
    > towaru.
    >
    > Wszystko co mowisz to sa bzdury...

    To ty bzdury piszesz, bo jak pisałem mam możliwość oglądnięcia towaru i
    zablokowania przesłania ci pieniędzy w przypadku jak mnie natniesz.
    EOT

  • 38. Data: 2003-01-14 01:25:40
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Izi wrote:

    > Kazdy sadzi wg siebie. Dlatego mam nadzieje ze nigdy nie zalicytujesz nic
    > na moich aukcjach.
    > Z poczty w Pcimiu Dolnym, bo kupujacy zmienil zdanie co do odbioru.
    > W paczce byla ksiazka, ktora wrocila do mnie zawilgocona (rzecz dziala sie
    > jesienia) z poobijanymi krawedziami (pewnie rzucali nia w trakcie
    > dostarczania)

    raz jak kupiłem na allegro książkę, to aż się zdziwiłem jak była zapakowana.
    najdroższych i najdelikatniejszych sprzętów elektronicznych chyba tak się
    nie pakuje. 2 warstwy grubego papieru, pomiędzy nimi takie "chrupki"
    styropianowe, i wszystko w sztywne pudełko. całość prawie 2x większa od
    książki.
    podejrzewałem przez chwilę sprzedającego o skłonności paranoidaln
    e, jak teraz widzę niesłusznie :))

    pozdrav

    maHo

  • 39. Data: 2003-01-14 10:29:00
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    HaNkA ReDhUnTeR napisa_(a):
    > Tak na marginesie - czy kupowanie przez Allegro to kupowanie wysylkowe?
    > Kupujacy moze sie rozmyslic po 10 dniach? A jak to jest w przypadku
    > osobistego odbioru? [tak mi się skojarzylo przy okazji]

    jeszcze musi być konsument i przedsiębiorca...

    KG

  • 40. Data: 2003-01-18 14:15:34
    Od: "marcin" <m...@a...bielsko.pl>

    raczej się nie możesz rozmyślić trzeba myśleć przed licytowaniem
    pozdrawiam