    From: "js" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: =ACle dostarczona paczka - kto winny?
    Date: Sun, 19 Dec 2004 22:54:23 +0100

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@p...org> napisał w wiadomości
    news:cq1quk.2oc.1@Cezary.Gorzenski.private...

    > Dostarczona może i była, ale czy doręczona? Bzdury gadasz.

    Kto wskazal nieprawidlowy adres?

    > Dz.U.03.130.1188, USTAWA z dnia 12 czerwca 2003 r., Prawo pocztowe (Dz. U.
    > z dnia 24 lipca 2003 r.)
    >
    > Art. 3. ust. 5, Art. 24, Art 26.
    >
    > Z tego co pisze kolega, to paczka nie została doręczona prawidłowo, bo
    > techniczne było to niemożliwe. Także jest to podstawą do reklamacji. Być
    > może istnieją również inne, szczegółowe przepisy określające postępowanie
    > w tego rodzaju sytuacjach, ale nie chcialo mi się szukac.

    Proba wyludzenia odszkodowania? Umyslne wysylanie przesylek na nieistniejace
    adresy...
    IMHO nie ma szans na nic. PP (o ile to bylo wyslane przy pomocy PP, bo cos
    mi sie nie wydaje) nie wezmie na siebie odpowiedzialnosci.

    --
    Wyscig szczurow to polega na tym, tego sie nie czuje,
    ze sie ciagle i ciagle z innymi porownuje.