    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: =ACle dostarczona paczka - kto winny?
    Date: Fri, 17 Dec 2004 20:49:56 +0100

    > Czy mogę dochodzić od poczty zwrotu warto=3Fci paczki za złe (bo takiego
    > adresu nie ma) dostarczenie? Jak jest uregulowane dostarczanie paczki?

    Poczta to poczta ... dostarczajac paczke nieubezpieczoną zgadzasz sie
    automatycznie, ze ci ja ukradną. Taki mają regulamin i tyle ... jesli
    policja umarza sprawe, to chyba wiele nie zdzialasz. Jedyne co mozna to
    poszukac powiazania przez adres. Watpie raczej, ze ktos obcy tam po
    prostu czekal. To po prostu musial byc ktos z tego samego budynku albo z
    bliskiego sąsiedztwa.

    --
    Krzysiek, Krakow