  • 41. Data: 2007-11-21 06:24:40
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Zgadza sie co niektórym owszem.

  • 42. Data: 2007-11-21 07:05:05
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    > Mój ojciec był chrzczony, był u bierzmowania i miał ślub kościelny a
    > ksiądz (zresztą proboszcz mojej parafi) odmówił pochówku. Pogrzeb był
    > świecki na cmentarzu babtystów.

    Lol. Trzeba było poprosić o pogrzeb baptystyczny.

  • 43. Data: 2007-11-21 07:07:53
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "kobietka" <b...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Chciał, chodził regularnie do kościoła. Chyba powinieneś zapytac mojego

    Może był np. rozwodnikiem albo miał kochankę o czym proboszcz wiedział ? I w
    sumieniu nie mógł mu udzuelić katolickiego pochówku.

    > proboszcza czemu po sprawdzeniu zawartości koperty oddał ją i powiedział,
    > że nie przyjdzie. U nas już się zdarzało, że odmawiał dzieciom chrztu.

    A piszesz odwołania do wyższej instancji ? Zmieniłeś parafię ? Sorki, ale
    jeśli masz nieodpowiedniego proboszcza i nic z tym nie robisz to chyba dobro
    parafii cię mało obchodzi (nie jesteś stricte wierzącą osobą).

  • 44. Data: 2007-11-21 07:08:38
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Pozostaje jeszcze własna ciekawość i dociekliwość, ale to już sprawa każdego,
    > możliwości dowiedzenia się istnieją trzeba mieć jeszcze chęci.

    oprocz checi trzeba miec jeszcze mozliwosci, nie kazdy mieszka w mniejszym lub
    wiekszym miescie, nie kazdy ma dostep do biblioteki o necie juz nie wspomne, nie
    mierz wszystkich swoja miarka

    > Ja mam więcej rozumu w głowie i nie kiszę tego w sobie. Nie dopuszczam do tego
    > żeby takiemu dupkowi przeszło to płazem.

    ale nie kazdy jest toba, jedna bedzie walczyc, i posadzi bydlaka w pudle, inna
    bedzie to kisic w sobie i nikomu nic nie powie, kolejna popleni samobojstwo,
    ludzie sa rozni

  • 45. Data: 2007-11-21 07:12:46
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Wyobrazni to zdecydowanie trzeba pogratulowac tobie. Ja mam mniejsza wiec
    > poprosze o pare wyjasnien. od ktorego momentu jest ta dusza? od

    Tego nie można udowadniać bo to kwestie wiary. Można natomiast udowodnić, że
    pewna część społeczeństwa tę wiarę podziela bo postanowiła strzec wynikjącej
    z wiary normy etycznej przez prawo.

  • 46. Data: 2007-11-21 07:14:07
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Przeczytalem. Tylko co to ma do rzeczy? Pojsc po recepte do lekarza to
    > bedzie sie wstydzic, a pojs na zabieg to juz nie?

    widze ze moze i przeczytales, ale nie zrozumiales, aby pojsc do lekarza ma na to
    kilkadziesiat godzin, w tym czasie dziewczyna/kobieta, moze byc w takim szoku,
    ze nawet nie bedzie myslala o jedzeniu, nie mowiac juz o konsekwencjach gwaltu,
    mysl troche czlowieku, gwalt to nie wpierdol pod budka z piwem

    > I znajdzie lekarza ktory sie podejmie zadania, ale takiego ktory wypisze
    > recepte to juz nie? Ciekawe historie

    jak wyzej, na szukanie tego drugiego ma duzo mniej czasu i duzo mniej
    racjonalnie mysli w tym czasie

    > Nawet gdyby, nie znalazla/wstydzila sie tak wyrywkowo jak piszesz, to moje
    > slowa sa bledne przez czynniki poniekad losowe, a jej w samych zalozeniach,
    > wiec jakby nie ma porownania

    bzdura, po prostu nie myslisz nad tym co piszesz, a przedewszystkim nawet nie
    zastanowiles sie co sie ze zgwalcona dzieje po gwalcie, co sie dzieje w jej
    glowie itd

  • 47. Data: 2007-11-21 07:52:03
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Tego nie można udowadniać bo to kwestie wiary. Można natomiast udowodnić, że
    > pewna część społeczeństwa tę wiarę podziela bo postanowiła strzec wynikjącej z
    > wiary normy etycznej przez prawo.

    to niech ta czesc spoleczenstwa stosuje swoja niuodowadnialna wiare do siebie, a
    od reszty spoleczenstwa niech trzyma sie z daleka

  • 48. Data: 2007-11-21 08:22:36
    Od: Klara Bemol <h...@w...pl>

    szerszen pisze:

    > Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > to niech ta czesc spoleczenstwa stosuje swoja niuodowadnialna wiare do
    > siebie, a od reszty spoleczenstwa niech trzyma sie z daleka

    zakaz zabijania pochodzi z prawa naturalnego, które następnie powtórzone
    jest w dekalogu, a zatem obejmuje także niewierzących

  • 49. Data: 2007-11-21 08:44:44
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "William" <n...@m...mnie.pl> napisał w wiadomości

    > Tego nie można udowadniać bo to kwestie wiary.

    Nie zyjemy w panstwie wyznaniowym, przynajmniej chce sie tym ludzic. Jesli
    cos jest kwestia wiary powinno zostawac do rozpatrywania przez sumienie
    czlowieka, ktory w to wierzy a nie narzucane innym - zwlaszcza innym z innym
    swiatopogladem. Tym bardziej ze to zakaz sztuczny - nabija kasy ginekologom
    czy innym pokatnym "przywracaczom miesiaczki". Juz pomijam, ze jest pigulka
    ru486. Zazywasz ja i chocby twoim mezem byl sam wierzejski czy inny giertych
    nigdy sie nie dowie, ze o maly figiel bylby tatusiem

    HaNkA

  • 50. Data: 2007-11-21 09:15:24
    Od: kobietka <b...@v...pl>

    William napisał(a):

    > Może był np. rozwodnikiem albo miał kochankę o czym proboszcz wiedział ?
    > I w sumieniu nie mógł mu udzuelić katolickiego pochówku.

    Nie był rozwodnikiem, moja mama była jedyną żoną a kochanki nie miał.
    Ogólnie był dobrym ojcem, swój wolny czas poświęcał rodzinie i bardzo
    pomagał mi rozwijać moje zainteresowania sportowe az sam zaczął brać
    udział w zawodach.

    > A piszesz odwołania do wyższej instancji ? Zmieniłeś parafię ? Sorki,
    > ale jeśli masz nieodpowiedniego proboszcza i nic z tym nie robisz to
    > chyba dobro parafii cię mało obchodzi (nie jesteś stricte wierzącą osobą).

    Pisałayśmy skargę, ale potem proboszcz miał wykręt, że ojciec nie leży
    na katolickim cmentarzu (czytaj na ich cmentarzu).
    W chwili obecnej należę do innej parafii i mieszkam w innym mieście.