  • Data: 2007-11-21 22:07:56
    Temat: Re: ABORCJA dys.
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fi29i4$8c8$1@news.wp.pl Klara Bemol <h...@w...pl>
    pisze:

    > czyli kobieta w ciąży = drapieżnik, który aby żyć poluje i pożera,
    > likwiduje itd. swoje dziecko
    Czyli nic nie "czyli".
    Użyłaś określenia "prawo naturalne" w kontekście przywodzacym mi na myśl
    kopniętych (sorry) radiomaryjców i innych fanatyków religijnych
    przypisujących sobie jedynosłuszność swoich guseł.
    Dlatego napisałem, co to jest prawo naturalne w rzeczywistości i bez żadnych
    konkretnych konotacji.

    > tylko dziecko nie zagraża w ogólności życiu tej kobiety, a zatem nie musi
    > go eliminować
    Nie, kobieta nie musi eliminować zygoty/embrionu/płodu. Nawet gdyby
    zagrażało jej życiu - nie musi. To jest jej wola i decyzja dotycząca części
    jej ciała. Nikomu nic do tego.

    --
    Jotte