    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: A policjanci-mordercy z Poznania - bezkarni!
    Date: Sat, 15 May 2004 11:23:45 +0200

    news:c84lei$84b$1@news.onet.pl...

    > Może za dużo siedzisz przed komputerem, a za mało spacerujesz?

    Pudlo.

    > którzy mieli szokujące ich hm... przejścia z policją...

    E tam. Wiesz jak jest- w więzieniach siedzą sami niewinni, a Ci, którzy w
    jakis sposob łamią prawo i spotyka ich za to kara zaraz czują sie
    prześladowani.

    > Gdzieś widziałem w sklepie przez chwilę artykuł, wypowiedź jakiejś
    szacownej osoby
    > na temat tego jak policja przesłuchuje na komendzie - bawiąc się w
    rosyjską
    > ruletkę i strzelając z torby za głową przesłuchiwanego bo policjant, który
    tak
    > zastrzelił podejrzanego podczas przesłuchania dostał wyrok w zawiasach.

    Oczywiście ta szacowna osoba ma dowody na to co mówi?:-) I to nie była
    gazeta o nazwie "fakt"?:-)

    > Zobacz na programy "Gliny" czy jak to się
    > tam zwie - bluzgi z ich ust lecą jak z najniższych dołów społecznych.

    Tu mnie urzekłeś. A te wszystkie filmy kryminalne francuskie, niemieckie,
    brytyjskie, ameykanskie etc gdzie policjanci nie przebieraja w slowach i
    metodach to pewnie przejaw tego, ze telewizja kłamie?:-) Qrcze - przypomina
    mi się fragment z "pieknych dwudziestoletnich" Hłaski, jak to na jakimś
    sympozjum literackim jakaś młoda panienka czytala swoje opowiadanie w którym
    to oficer bezpieki byl słodki jak cukierek, grzeczny jak lokaj księżnej
    Yorku i traktował przesluchiwanych przez siebie ludzi z zyczliwością w
    efekcie czego owi przesluchiwani zdawali sobie sprawę z faktu że zbładzili i
    szczerze wyznawali swoje winy z płaczem tuląc się do piersi
    przesluchującego:-)) Komentarz Hłaski był [pisze z pamięci, więc sorki za
    niedokladnosci] "było tam paru commies [komunistów] ale nawet oni czuli się
    zażenowani sluchając tego a ja patrząc na ładną buzię tej dziewczyny
    myslałem"dlaczego ona nie może zostać po prostu dziwką. dlaczego musi
    jeszcze pisac?". Twoje wyobrazenia o idealnej policji chyba zmierzają w tę
    samą strone:-)

    > I takie też jest ich podejście do życia, zdrowia i godności innych ludzi -
    totalny
    > brak poszanowania tych wartości, a nawet powiedziałbym, bezczelne drwienie
    z nich.

    W odróznieniu od tych wszystkich morderców, gwałcicieli, bandytów etc którzy
    przecież szanują wszystkie te wartosci:-)

    > Nie taką policję chciałem w naszym kraju :(

    Heh, Kiedyś marzyła mi się pedagogika resocjalizacyjna bo mi się naiwnie
    wydawalo, ze będę nawracać zbłakane duszyczki na ciernistą drogę prawa:-)
    Wyrosłam z tego na etapie jeszcze liceum. Pewnie idealnie by bylo gdyby
    wszyscy ludzie przestrzegali dekalogu i wtedy policja zamiast w pałki
    mogłaby chodzic uzbrojona w Biblie. Rzeczywistość jednak skrzeczy. Chcę
    wierzyć w Twoje idealy i w to, ze będąc na miejscu policji podczas zamieszek
    w Łodzi po prostu powiedziałbys "kochani, idzcie do domu" i towarzystwo by
    się grzecznie rozeszło. Może sprobujesz przy okazji jakiegoś następnegp
    meczu piłkarskiego? Trzymam kciuki:-)

    HaNkA