    From: goldi <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 8 miesięcy za wannę
    Date: Wed, 16 May 2012 12:08:29 -0700 (PDT)

    On 15 Maj, 12:21, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > to nie jest takie proste. bo ta wanna po zamontowaniu czyli zlaczeniu z
    > mieszkaniem przestala byc jej.

    To wcale nie jest oczywiste. Spójrz na art. 47 par. 3 k.c. Wanna
    mogła być połączona z nieruchomością do przemijającego użytku, a wtedy
    nie przestawała być własnością lokatorki. Przy ocenie
    odpowiedzialności karnej lokatorki należy też zważyć art. 30 k.k.
    czyli błąd co do prawa - nawet jeśli wanna stała się własnością
    właściciela mieszkania, to lokatorka mogła mieć uzasadnione
    przekonanie, że wanna nadal jest jej.

    Bez znajomości akt sprawy trudno oceniać ten wyrok, ale naprawdę mam
    wątpliwości.