  • 1. Data: 2013-02-28 16:31:26
    Temat: Re: 47/1000 - komornicy
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Stokrotka" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Najlepiej nie mieć konta.

    A co z kontem za granicą?

  • 2. Data: 2013-02-28 17:01:59
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A co z kontem za granicą?
    Ja bym nie uważała za bezpieczne.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
    Na stronie http://ortografia.3-2-1.pl , w zakładce "inne"

  • 3. Data: 2013-02-28 17:15:24
    Od: m <m...@g...com>

    On 28.02.2013 17:01, Stokrotka wrote:

    > Ja bym nie uważała za bezpieczne.

    A jakby system transakcyjny był w nowej ortografii?

  • 4. Data: 2013-02-28 17:21:39
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A jakby system transakcyjny był w nowej ortografii?

    A nie jest w języku programowania?

  • 5. Data: 2013-02-28 21:31:51
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    > A co z kontem za granicą?

    Hmm, na pewno trudniej takowe konto znaleźć (komornikowi).
    Z tym, że konto "osobiste" za granicą nie daje zasadniczo
    lepszej ochorny niż krajowe w momencie, gdy już instytucje
    państwa polskiego takie konto namierzą i zapragną wyczyścić
    z pieniędzy. Umowy między państwami to gwarantują.

    Dodatkowo, OIDP legalnie można mieć konta osobiste tylko
    w krajach UE, natomiast konto, dajmy na to, w Kazachstanie,
    wymaga już jakichś zezwoleń walutowych czy innych cudów.

    Wracając do bezpieczeństwa, to o ile wiem, zapewnia je tylko
    stworzenie zagraniczej osobowości prawnej, która będzie
    właścicielem konta. Ale to niestety sporo kosztuje. Wówczas
    państwo polskie nie może takiego konta zająć w prosty sposób
    - musi uzyskać korzystny wyrok obcego sądu.