  • Data: 2013-03-09 19:53:34
    Temat: Re: 47/1000 - komornicy
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-09 18:17, Andrzej Lawa pisze:

    > Lewy adres? I karty będą tam przychodzić?

    Raz na 3 lata można zmienić, albo ustanowić adres do doręczeń.

    > Zresztą jak już modyfikujemy przepisy to co za problem dodać drobiazg w
    > postaci konieczności weryfikacji adresu przez bank...

    Już pisałem - daną jednoznacznie identyfikującą jest pesel. Adresy można
    mieć co tydzień inne, nie jest to jakiś szczególny wyróżnik osoby
    fizycznej. Rozumiem, gdyby identyfikowało się po imieniu, nazwisku i
    adresie, wówczas trzeba zachować ostrożność, ale imię, nazwisko i pesel
    jest niepowtarzalny w skali kraju (świata).

    --
    Liwiusz