    From: Trefniś <t...@m...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 400zł dla kogo
    Date: Thu, 15 Jun 2017 17:17:21 +0200
    <ohe63u$6kj$1@node1.news.atman.pl> <ohf3im$6jo$1@news.icm.edu.pl>
    <593b897a$0$5153$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohla2s$6cm$1@node1.news.atman.pl>
    <593f7fad$0$5148$65785112@news.neostrada.pl>
    <oho31h$mnh$1@node2.news.atman.pl>
    <59412f3e$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohrh74$tm0$2@node2.news.atman.pl>
    <5941b1a4$0$15205$65785112@news.neostrada.pl>
    <oht4ih$54i$3@node1.news.atman.pl>
    <59428432$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohu10c$9fl$6@node2.news.atman.pl>
    <59428802$0$15203$65785112@news.neostrada.pl>
    <ohu1vb$9fm$1@node2.news.atman.pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <ohu2rv$9fl$10@node2.news.atman.pl>
    <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>
    <ohu6n0$gng$1@node2.news.atman.pl>

    W dniu .06.2017 o 16:47 RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Abonament jest za posiadanie telewizora a nie za możliwość oglądania
    > wybranych programów telewizyjnych w sieci.

    > Na tej zasadzie ciebie trzeba za gwałt posadzić.
    > Masz narzędzie którego do gwałtu możesz użyć.

    Stąd ten absurd, większość w tej dyskusji to widzi i krytykuje!
    Łącznie ze mną.

    Te absurdy widzą też "rządzący" - chcieliby objąć opłatą audiowizualną
    wszystkich.
    Być może nie jest to wersja najnowsza, a na pewno nie ostateczna, ale
    opłata miałaby być uiszczana wraz z opłatą za prąd.

    Ale ja się pytam - dlaczego, jeśli płacę za TV i radio osobiście, to moja
    firma ma jeszcze płacić za odbiornik, którego będę używał? To już podwójna
    opłata!
    A jeśli do pracy/samochodu będę nosił swój prywatny odbiornik, to już
    ewidentnie nie powinna płacić firma!

    Mam "genialne" rozwiązanie - z dokładnością do egzemplarza (nr seryjny
    itp.) każdy odbiornik należy zarejestrować i wnosić opłatę za tę sztukę.
    Jak za samochody!
    Mogą nawet zacząć przylepiać "numery rejestracyjne" nas TV, radia, MP3,
    tablety, komputery, smartfony itd.
    Moje rozwiązanie jest równie genialne/idiotyczne, jak pomysły rządzących.

    --
    Trefniś