    From: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3 miesiace w UE
    Date: Sun, 20 Jul 2003 16:26:05 GMT

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:432d.0000207e.3f1aa8e4@newsgate.onet.pl...

> [...]
    Nikt

    W większości przypadków przekraczam granicę POL-DE pieszo i nie stwierdzam
    rejestrowania wjazdów, jedyne co sprawdzają, to czy figurujesz na czarnej
    liście w Schengen.

    Polak rejestruje. Jak przeciąga paszportem po czytniku to istnieje
    domniemanie, że zostaje w komputerze ślad. Oczywiście on sprawdza czy
    paszport jest zastrzeżony, czy osoba jest poszukiwana itd.

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa