    From: myrdhin <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re[2]: wierzytelnosci wlasciciela spolki prawa handlowego
    Date: Tue, 30 Mar 2004 12:14:21 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@client-eb-3.elblag.dialog.net.pl

    Witaj bd,

    W Twoim liście datowanym 30 marca 2004 (00:17:49) można przeczytać:

    b> moze zajac jego udzialy i tym samym objac zwiazane z nimi prawa do udzialu
    b> w zysku, prawo do kwoty wynikajacej z umorzenia udzialu oraz prawo do
    b> wplaty na skutek obnizenia kapitalu zakladowego.

    b> jezeli w wyniku zajecia nie zostanie zaspokojone roszczenie wierzyciela
    b> mozna zlozyc wniosek do sadu o nakazanie sprzedazy udzialow. art. 908
    b> i 909 k.p.c.
    b> jezli zbycie jest ograniczone umowa spolki to zastosowanie maja paragrafy
    b> art. 185 k.s.h.

    b> pozdr.
    b> marcin

    moze ?

    a czy to moze zrobic komornik na postawie tytułu wykonawczego ?
    czy potrzeba do tego jakichs oddzielnych postanowien sądu ? aha
    przeczytalem jeszcze raz twoja odp - nie moze :( - a na procesy sądowe
    dodatkowe to moja partnerka nie ma sil a wiec i chęci

    w sumie wg KRS wartosc tych udzialow to jakas smieszna kwota 4000
    zlotych wg wpisu ze stycznia 1993 (chyba 4 tys byc moze 6 tys)

    ten czlowiek jest jedynym udzialowcem tej spolki

    co w takim razie moze komornik - tak na dzien dobry z tytule
    wykonawczym czy moze cos w tej spolce opieczetowac by 'zachecic
    wlasciciela do spłat ?

    co z pensją prezesa - czyli wg KRS tego Pana - co reguluje ta pensje -
    status spolki ? - jak go sprawdzic ?

    nawet jak komornik zajmie ta pensje to przeciesz prezes moze sobie jej
    nie wyplacic albo tak zmanipulowac ze komornik odejdzie z kwitkiem -
    to znaczy moze / ne moze - wydaje mi sie ze pensja w spolce ktorej
    jestem jedynym wlascicielem to cos plynnego i fikcyjnego - ale jakos
    trzeba zmusic kogos kto ma zobowiazania dlugi i kapital by placil na
    swoje dziecko nawet jak go nie kocha

    co z kontem firmowym ?
    --
    Pozdrowienia,