  • 1. Data: 2011-01-05 11:06:23
    Temat: Re: 2 promile i strasznie głupie zatrzymanie
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <l...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ig1ip9$24f$1@speranza.aioe.org...
> [...]
    > wplywem alkoholu mnie zatrzymywano) - gdzie oczywiscie taka sytuacja nigdy w
    > zyciu nie miala miejsca. Mowilem rowniez ze prawo jazdy zrobilem w wieku 17
    > lat w 2001 roku, ze od 18 roku zycia kazda moja praca to jazda jako kierowca.
    > I do dzisiaj tak jest. Ze gdy sytuacja zle sie skonczy dla mnie strace nie
    > tylko prawo jazdy ale i prace ( Nie wiem jak sie ratowac, bardzo glupie
    > podejrzenie, sprzet muzyczny drogi, z racji minusowej temp chcialem go schowac
    > i grzecznie poczekac na kolege. Czy jest jakas szansa dla mnie? Prosze o
    ---------------
    Do tej jazdy 10 metrów nie musiałeś się przyznawać. Podepchaliście samochód pod
    scenę... A tak to pozamiatane.

    boukun

  • 2. Data: 2011-01-05 11:39:00
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    Jesli masz pare tysiakow (tak z piatke na oko) , to po prostu zainwestuuj w
    bardzo dobrego adwokata - przy czym nie o talenty krasomowcze tu chodzi, ale
    o takiego, ktory w Twoim miescie jest najlepiej poukladany z sedziami i
    prokuratorami.
    Okolicznosci sa takie, ze jak w lape dostanie kto trzeba, to moze byc
    korzystny wyrok.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-01-05 11:40:57
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > o takiego, ktory w Twoim miescie jest najlepiej poukladany z sedziami i
    > prokuratorami.

    Znaczy sorry, nie w Twoim miescie, ale najlepiej w tm wlasnie meiscie, gdzie
    Cie dupnieto.
    Ale jakiemus papudze od siebie za dobry kontakt mozesz tez posmarowac.

    Pozdrawiam
    SDD