  • 31. Data: 2006-11-28 13:48:50
    Temat: Re: 2 komputery pod internetem?
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 28 Nov 2006 00:27:42 +0100,
    poreba <d...@p...com> screamed:
    > Poczytaj o TTL w pakietach.

    Można modyfikować. Nie zmienia to faktu, że skoro operator pobiera od
    użytkownika opłaty za łącze, którego parametrem (uzależniającym kwotę)
    jest max. przepustowość łącza, to tylko tym się powinien zajmować.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 14:49:47 user up 11174 days, 2:44, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Breakthrough: It finally booted on the first try.

  • 32. Data: 2006-11-28 16:32:37
    Od: d...@w...pl

  • 33. Data: 2006-11-29 01:04:41
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 13:48:50 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > Można modyfikować.
    Zarówno po stronie provider, jak i klienta ;)
    > Nie zmienia to faktu, że skoro operator pobiera od użytkownika opłaty za
    > łącze, którego parametrem (uzależniającym kwotę) jest max. przepustowość
    > łącza, to tylko tym się powinien zajmować.
    ATSD, kupiecką uczciwością takie stawianie sprawy nie grzeszy, chociaż
    świadczy o dbałości o swój włsany interes.

    --
    pozdro
    poreba

  • 34. Data: 2006-11-29 01:51:21
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 28 Nov 2006 13:45:49 +0000 (UTC), Artur M. Piwko napisał(a):

    > Zwróć uwagę na NT5.x i NT4.x w powyższym przykładzie, sugerującym różne
    > OSy (tak wiem, wirualizacja itede).

    A co ze zmiana user-agenta? Firefox i Opera to umozliwiaja.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 35. Data: 2006-11-30 01:53:37
    Od: m...@g...com

    Jasko Bartnik wrote:

    > Teraz zabieram sie za cos co sie zwie 'cacti'. Bede testowal w
    > poszukiwaniu sladow dwoch kompow za routerem. Poki co wystarczal Ethereal
    > z tcpdmp. I tam kilka programow wsypywalo uzytkownika ... ale wszystko
    > mozna wytlumaczyc wirtualnymi pecetami (daja prawie identyczne efekty).
    >
    > Co do rozwiazywania umowy ... zazwyczaj olewaja cos takiego bo przeciez i
    > tak placimy za usluge.

    Chyba że mają szansę uzyskać całkiem tłustą karę umowną. Np. te zapisane w
    regulaminie UPC są spore.

    p. m.