  • Data: 2010-11-26 22:49:50
    Temat: Re: 2 dokumenty tożsamości vs prawo jazdy po terminie
    Od: "Tomy M." <t...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-22 14:47, gregor pisze:

    > OK dziękuję za wyczerpującą odpowiedź.
    >
    > Z paszportem sprawa ma się podobnie, dawno temu wygasła jego ważność.

    W zakresie potwierdzenia danych osobowych paszport
    z przekroczonym terminem ważności jest nadal dokumentem
    tożsamości. Jest kilka orzecznictw SN w tej sprawie.
    Sam w sądzie legitymowałem się nie raz "nieważnym paszportem"
    informując o tym sędziego i nikt nie robił problemu.

    --

    Tomy M.

    ,,Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo
    szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się
    przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność
    nie jest kwestią statystyki." -- George Orwell