    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 2 dokumenty tożsamości vs prawo jazdy po terminie
    Date: Mon, 22 Nov 2010 07:17:52 -0600

    On 11/22/2010 3:14 AM, gregor wrote:
    > Witam.
    >
    > Potrzebuje, do podpisania umowy z operatorem komórkowym, okazać 2
    > dokumenty tożsamości. No i właśnie, miałem kiedyś wydane prawo jazdy na
    > czas określony, jakiś czas temu jego ważność wygasła a nie zdążyłem
    > jeszcze wymienić go na nowe. Czy tym dokumentem mogę się jeszcze
    > posługiwać? Czy przy podpisywaniu umowy uznają go jako dokument
    > stwierdzający moją tożsamość? Nie chodzi mi o to, że jak Pani w okienku
    > tego nie zauważy to się uda, jak to wygląda w świetle prawa? A może
    > książeczka wojskowa? Mogę ją wykorzystać?

> [...]

    zakazu posługiwania się dokumentami, których ważność wygasła nie ma.
    im to jest tylko potrzebne do stwierdzenie, ze ty to ty wiec całkiem
    możliwe, ze sie datą ważności nie przejmą.

    z drugiej strony dokumetem tożsamości jest dowód, paszport ewetualnie
    karta stałego pobytu. prawo jazdy, legitymacja takowym nie jest.
    wiec pytanie co oni chcieli przez to napisac.

    ksiązeczke wojskową jak najbardziej mozesz wykorzystac. przeciwskazan
    jakoś nie widzę.