    From: "Michal Zurawski" <m...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 2 dodatkowe dni przy wymowieniu - sa czy nie?
    Date: Sun, 15 Feb 2004 10:43:16 +0100

    Użytkownik "Olgierd" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:sh62hhjov854.dlg@olgierd.gov.pl...
    > Niejaki(a) k_g w wiadomości <news:c0m54a$dsk$1@news.onet.pl>
    > powiedział(a) co następuje:

    > Wybacz, ale moim zdaniem cytowanie przepisu nie rozwiązuje sprawy.
    > Problem jak widzę jest w tym, czy pracownik przebywający na urlopie
    > wypoczynkowym w okresie wypowiedzenia może złożyć wniosek o udzielenie 2
    > dni wolnego na poszukiwanie pracy, odpowiednią ilość dni przesuwając "do
    > odbioru" w ekwiwalencie.
    > IMHO _nie może_ albowiem najsamprzód musiałby zostać odwołany z urlopu,
    > czego pracodawcy zrobić nie wolno. Sam odwołać też się nie może.

    Wlasnie o to mi chodzi. Sam przepis znam, jednakze nie wiem jak go
    interpretowac jesli chodzi o przyznanie owych 2 dni urlopu jesli pracownik
    przebywa na urlopie (zaleglym, obecnym plus odbior nadgodzin). Czy wtedy tez
    przysluguje te dwa dni, czy nie? Zgodnie z KP tak, jednakze pracodawca
    powiedzial mi, ze skoro jestem na urlopie to nei przysluguja, poniewaz mam
    czas na szukanie pracy. Wiec jak to jest?

    Pozdrawiam
    Michal Zurawski