    From: "Hau" <h...@n...masz.tu.czego.szukac>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: §14 BGB odstąpienie od umowy WEBsecurity24
    Date: Fri, 26 Apr 2013 13:40:06 +0200

    W dniu wczorajszym Pani dyrektor w mojej firmie ugięła się pod
    pokrętnymi tłumaczeniami konsultanta z firmy websecurity24.eu i zamówiła
    kilka domen + usługa weryfikacji strony. W polskim prawie jest możliwość
    odstąpienia od umowy do 10 dni od zawarcia ale czy pomiędzy Sprzedawcą z
    UE a kontrahentem z PL?

    Firma ta to rozbójnik, który oszukując że ktoś się interesuje domenami
    podobnymi do domeny firmowej, stara się wcisnąć jej obsługę. Już
    dzwoniono do mnie z tej firmy kilkukrotnie i zawsze był taki efekt że
    domena wracała do puli wolnych po dwóch tygodniach. Wczoraj jednak byłem
    na urlopie ...
    Co mogę zrobić?

    Mozesz Krzysiu ruszyc dupe, uruchomic google i poszukac odpowiedniej ustawy.

    Mozesz tez Krzysiu, zaplacic za porade prawna jakiemus kompetentenu
    mecenasowi albo radcy prawnemu - chyba stac was na to?

    Jak nie bedziesz miec erekcjim to tez napiszesz na grupie, czy sie udasz do
    specjalisty?