    Subject: Re: 10 lat temu policjant stszelał do mnie na terenie sądu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Sat, 31 Dec 2016 01:59:42 +0100

    W dniu 2016-12-30 o 23:48, Sonn pisze:
> [...]
    zczyzna/PeyZO7GMWiI%5B1-25%5D>

    > Przecież ta kretynka od dawna ma urojenia. Nie zauważyłeś?

    Nie znasz jej to dlaczego tak piszesz? Może ona nie ma "pleców". nie ma
    jej kto pomóc, bo nie zadaje się z bandytami i zlodziejami. Musi sama
    się ze wszystkimi sprawami i niesprawiedliwością borykać.
    Prochy dla głupków to dobijają ludzi, robią z nich warzywka. Moja dosyć
    mądra sąiadka umarła bo ja dobili takimi prochami w psychiatryku na
    Sobieskiego i ja ziębili. Umarła wkrótce na zapalenie płuc. Po śmierci
    jej męża polowala na to mieszkanie bratowa. Najpierw jej
    zalatwili/pomogli w praepisaniu mieszkania na siebie i już mogli
    dziedziczyć po zmarłej. Szkoda mi tej sąsiadki. Młoda jeszcze była i
    bardzo cicha. Potem jej bratowa wyremontowala to śliczne mieszkanie i
    zaczęła wynajmować. Nie wyobrażacie sobie co tam się działo. Narkomani
    przychodzili. Pięciu do jednej wchodziło, pięciu wychodziło. W środku
    nocy najczęściej. Stłukli lustro w windzie, pomazali czymś czerwonym
    ściany, chcieli zniszczyć kamerę na korytarzu i w windzie, ale im się
    nie udało. Jeden z nich siedzi podobno już w więzieniu (chyba za
    narkotyki), reszta musiała się wynieść z tego mieszkania. Właścicielka,
    która zapolowała na to mieszkanie po brata siostrze musiała chyba
    ponieść wszystkie koszty. Wkrotce po śmierci tej dobrej,. ale zaszczutej
    i wrzuconej do wariatkowa dziewczyny umarł jej brat i bratowa została
    wdową. Nie wiem czy dobrze jej tak, czy nie.

    --
    animka