    From: badzio <b...@n...epf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 10 dni na odstąpienie od umowy
    Date: Wed, 08 Aug 2007 15:56:54 +0200

    Patrze, patrze a tu Wojtek porozsypywal nastepujace haczki:
    > Na pierwszej stronie umowy napisane jest, że umowa jest zawarta pomiędzy ...
    > Dostawcą xxxxx z siedzibą w Gdyni, a umowa była zawarta w
    > przedstawicielstwie w Elblągu. Czy przedstawicielstwo to też siedziba
    > Dostawcy? Według mnie nie.

    IMHO przedstawicielstwo to tez siedziba firmy. Inaczej, wszystkie umowy
    zawierane np u operatorow komorkowych bylyby traktowane jako 'zawarte
    poza siedziba firmy'.
    Poza siedziba firmy oznacza np przez internet, przez telefon (umowe
    dostajesz poczta albo przywozi Ci ja kurier), przedstawiciel firmy
    przyjdzie do Ciebie do domu/biura, podpiszesz umowe na ulicy, w kawiarni itp
    --
    badzio