  • 1. Data: 2002-06-06 07:37:10
    Temat: 1. praca - Jak nie kijem - to pala!!!!
    Od: "Stasiek" <s...@p...onet.pl>

    Jak nie kijem - to pala!!!!
    Oczekiwalem za wejdzie w zycie program pierwsza praca - doczekalem sie ,
    ALE..!!!!!!!!!
    Okazuje sie, ze "wspieranie przedsiebiorczosci", mowie tu o zwolnieniach ze
    skladek emerytalnych i rentowych dotyczy tylko wybranych regionow Polski.
    HEHEHE a inne NIE SA ZAGROZONE??????????????????
    Szczerze mowiac to nawet nie chce tego komentowac, netykieta na to nie
    pozwala, moim skromnym zdaniem caly kraj to jeden szczegolnie zagrozony
    bezrobociem teren!!!!!!!!!!!
    Mialem checi, pomysl - a tu znowu nasze x Panstwo mnie zawiodlo.
    Czy moglby mi ktos podrzucic link do strony, gdzie znajde tereny "
    szczegolnie zagrozone bezrobociem"?
    A moze sa jeszcze jakies inne mozliwosci o ktorych nie wiem?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-06-06 11:30:22
    Temat: Re: 1. praca - Jak nie kijem - to pala!!!!
    Od: "tn" <t...@p...onet.pl>

    Wraca nowe czyli dezinformacja podstawą wszelkich sukcesów.
    Tak myślałem że zawsze się znajdzie małe ale i znalazło się , barany z
    wiejskiej zawsze muszą coś utrudnić .Życzę Ci powodzenia w szukaniu kruczków
    które ominą tę następną uchwaloną bzdurę .

  • 3. Data: 2002-06-07 08:10:14
    Od: "Bax" <b...@n...pl>

    Sama idea jest kretyńska - jeśli jednym grupom ułatwiamy podjęcie pracy,
    to przecież automatycznie tracą na tym inne grupy. Od takich "programów"
    miejsc pracy nie przybywa...

    Krzysztof