  • Data: 2006-09-24 18:46:55
    Temat: Re: 1,4 promila na rowerze
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Krzyzanowski napisał(a):

    > Ale mam statystyki, ktore mowia, ile rocznie przejezdza statystyczny poczatkujacy
    > kierowca. Oraz statystyki mowiace ile wypadkow powoduje w ciagu roku
    > statystyczny poczatkujacy kierowca.

    Tylko ze statystycznie jak czlowiek wyprowadza psa, to maja po trzy nogi :/

    Problem w tym, ze statystyki sa przypisywane do ogółu, a ciekawe jak by
    sie takowe rozkladaly jakby uwzglednic procentowe rozłożenie wieku i
    stażu za kierownica. Pewno nie byloby tak rozowo, bo zarowno
    poczatkujacy jak i tacy ktorym wydaje sie ze jak jezdza x-nascie lat, to
    wszystko wiedza, popelniaja podobna ilosc wykorczen. Byc moze faktycznie
    nadrabiaja opanowaniem pojazdu i przez to koncza sie mniej powaznie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.