  • 11. Data: 2005-12-20 22:11:53
    Temat: Re: Raptor w służbie
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    news:do9mb5$kjo$4@news.onet.pl...

    > Raczej odwrotnie, to ci którzy się podszywają mają zazwyczaj jakieś
    > problemy ze swoim ego, lub tzw. kompleks małego penisa. W ten sposób
    > poprawiają sobie samopoczucie.

    Nie sugeruj żeś zaimponował komuś "wielkim"...bo utwierdzasz mnie w
    przekonaniach na swój temat... ;P

  • 12. Data: 2005-12-20 22:24:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Sky napisał(a):
    > Nie sugeruj żeś zaimponował komuś "wielkim"...bo utwierdzasz mnie w
    > przekonaniach na swój temat... ;P

    Nie, nie, chodzi o to, że niczym nie musiał imponować. Równie dobrze
    mógł zostać wybrany "losowo" :) Pode mnie też kiedyś się podszywali :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 13. Data: 2005-12-21 00:36:23
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Nie, nie, chodzi o to, że niczym nie musiał imponować. Równie dobrze
    > mógł zostać wybrany "losowo" :) Pode mnie też kiedyś się podszywali :)

    Przecież wystarczy sprawdzać mail aby kogoś uwiarygodnić!

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    A jednak podajesz? ;P

    > Samobójcy są arystokracją wśród umarłych.

    Raczej biedakami którzy nie odkryli wartości przeżycia następnego dnia...