  • 1. Data: 2020-01-22 23:32:04
    Temat: Rado
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=9r1iAaCJ2R8

    Nie zazdroszczę łodzi żagla, kiedy wiatr
    gna po morzach ją dalekich, gna przez świat,
    nie zazdroszczę ptakom skrzydeł, rybom płetw,
    bo najbardziej ponad wszystko pragnę mieć,
    pragnę mieć, pragnę mieć
    sny kolorowe, pomaluj moje sny

    chcę zamieszkać w kolorowym mieście snu,
    w kolorowym rwać ogrodzie bukiet bzu
    dla dziewczyny kolorowej, która w pieśń
    wszystkie barwy i odcienie umie wpleść,
    ja chcę śnić, ja chcę śnić
    sny kolorowe, pomaluj moje sny

    tak jak gdybym tego mało miał za dnia,
    tyle czerni w moich snach jest, tyle zła,
    daj mi proszę chociaż w nocy barwny sen
    niech mi we śnie będzie jaśniej, niż jest w dzień
    daj mi dziś, daj mi dziś

  • 2. Data: 2020-01-23 09:44:32
    Temat: Re: Rado
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >https://www.youtube.com/watch?v=9r1iAaCJ2R8

    U2, tobie juz odbilo, czy za duzo ... owsa ?

    Jeszcze piosenka King jakos tam pasuje do grupy, i raz na rok moglbys
    podeslac,
    ale ten hurt, czesto bez zwiazku ?

    J.

  • 3. Data: 2020-01-23 10:01:29
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 23 Jan 2020 09:44:32 +0100, J.F. napisał(a):

    > U2, tobie juz odbilo, czy za duzo ... owsa ?

    Hej, Francuzie :) Wrzuciłem eksperymentalnie u2 do killfile. I wiesz co?
    Grupa wygląda znacznie bardziej sensownie. Też ci tak radzę zrobić.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2020-01-23 18:02:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2020 o 09:44, J.F. pisze:

    > U2, tobie juz odbilo, czy za duzo ... owsa ?
    >
    > Jeszcze piosenka King jakos tam pasuje do grupy, i raz na rok moglbys
    > podeslac,
    > ale ten hurt, czesto bez zwiazku ?

    Pite było, albo dopalacze:P

    --
    Shrek

  • 5. Data: 2020-01-23 18:03:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Hej, Francuzie :) Wrzuciłem eksperymentalnie u2 do killfile. I wiesz co?
    > Grupa wygląda znacznie bardziej sensownie. Też ci tak radzę zrobić.

    W sumie skoro po niemal dwóch dekadach zacząłem plonkownicy używać to i
    ja spróbuję;)

    BTW - wie ktoś jak w TB ustawić KF na wszystkie grupy na raz?

    --
    Shrek

  • 6. Data: 2020-01-23 18:09:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.01.2020 o 18:03, Shrek pisze:

    > W sumie skoro po niemal dwóch dekadach zacząłem plonkownicy używać to i
    > ja spróbuję;)
    >
    > BTW - wie ktoś jak w TB ustawić KF na wszystkie grupy na raz?

    Już wiem. Sorry za głupie pytania.

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2020-01-24 00:22:43
    Od: m...@g...com

    > BTW - wie ktoś jak w TB ustawić KF na wszystkie grupy na raz?

    Już wiem. Sorry za głupie pytania.
    ---
    Nie ma glupich pytan.
    Sa tylko glupie odPOwiedzi ;)

  • 8. Data: 2020-01-24 06:30:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 24.01.2020 o 00:22, m...@g...com pisze:

    > Nie ma glupich pytan.
    > Sa tylko glupie odPOwiedzi ;)

    O, dzięki że się przypomniałeś. Ładnie się w kolejce ustawić, żeby ktoś
    dwa razy nie wpadł do pląkownicy:P

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2020-01-24 13:20:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    >
    > U2, tobie juz odbilo, czy za duzo ... owsa ?
    >
    > Jeszcze piosenka King jakos tam pasuje do grupy, i raz na rok moglbys

    muzyka to sprawa gustu:))))))))

  • 10. Data: 2020-01-24 13:22:30
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 24.01.2020 o 06:30, Srek pisze:

    > O, dzięki że się przypomniałeś. Ładnie się w kolejce ustawić, żeby ktoś
    > dwa razy nie wpadł do pląkownicy:P

    ano, uroczyste wsadzanie do KF to oznaka trollowania:)

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Trollowanie

    ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a) - troll uroczyście
    obwieszcza, że jego oponent ma znaleźć się w filtrze trolla, przy czym
    bardzo często i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta
    (czasem tylko próbuje udawać, że je filtruje)