    From: "Jacek" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rachunek za zmarłego brata
    Date: Fri, 8 Sep 2006 22:25:38 +0200

    Zmarł brat (ponad rok temu). Zostało po nim mieszkanie własnościowe za które
    nikt nie płaci rachunków (mieszkał sam). Spadku jeszcze nie podzielono a
    spadkobierców jest kilka osób.
    Ostatnio dostałem na moje nazwisko rachunek za gaz do zapłacenia gdzie
    podano jako nabywcę dane nieżyjącego brata ale zaadresowano do mnie.
    Co z tym fantem zrobić? Do mieszkania nie mam żadnego tytułu, ani tam nie
    mieszkam ani nie mieszkałem. Nie jestem też jedynym spadkobiercą i żadnych
    praw do spadku jak dotąd nie posiadam sądownie stwierdzonych. Kwota niby nie
    jest wielka ale jak zapłacę, to nikt mi tego nie zwróci.
    Jacek