    From: olaf <ola.f3[SPAM WON!]@interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: ROZWOD i falszywe oskarzenia o znecanie
    Date: Tue, 26 Apr 2005 18:32:47 +0200

    Jestem w trakcie sprawy rozwodowej. Żona oskarża mnie o znęcanie się,
    co jest bzdurą. Jej koleżanka ma świadczyć, ale nie wiem co, bo nie
    była niczego świadkiem, bo coś takiego nie miało miejsca. Wspiera się
    obdukcją potwierdzającą istnienie siniaka, który nie ja zrobiłem. Żona
    próbuje odgrywać się dziećmi i utrudnia im kontakt ze mną,
    wielokrotnie słyszę ich płacz w słuchawce, niedawno syn uciekł z domu
    aby się ze mną zobaczyć.
    Założyłem żonie sprawę o uregulowanie kontaktów z dziećmi.
    Doszło do ugody, ale to pozory. Wyznaczonych godzin przestrzega, lecz
    jeśli coś wybiegnie poza ten termin, to się odgraża "następnym razem
    będziesz miał krócej"
    Psycholog nie daje rady i ja również. Na sprawie rozwodowej, żona
    chce mi ograniczyc prawa rodzicielskie. Wiem, że w takiej sytuacji
    będziemy poddani badaniom w RODEKu (i tutaj moja cała nadzieja).
    Próbowałem się skontaktować z jakimiś organizacjami pomocy dla ojców,
    ale ich strony WWW ledwo zipią a telefony kontaktowe są głuche, albo
    już nieaktualne. Jak się przed tym bronić? Dajcie mi jakąś nadzieję,
    jakąkolwiek radę, pomysł. Co jeszcze mogę zrobić? Gdzie jeszcze szukać
    pomocy? (oprócz adwokata)

    olaf