  • 1. Data: 2004-03-07 22:33:31
    Temat: RE: Przetargi
    Od: "marsh" <m...@x...wp.pl>

    > To ma niewiele do rzeczy, z tym że nie słyszałem o firmach podległych temu
    > ministerstwu. Możesz coś więcej napisać.

    Chodzi o to, że moja firma modernizowała a właściwie budowała
    nową kotłownię. Z tego co wiem to nie było na to żadnego przetargu
    tylko jako wykonawcę wybrano trochę już nawet słynną w prasie
    firmę P.P.M. Potulice (pod Bydgoszczą). Firma ta nawet na swojej
    stronie www informuje (ciekawe po co ?), że podlega ministerstwu
    sprawiedliwości (coś przy zakładzie karnym ?). A właśnie jeśli się
    wybierze taką firmę to podobno nie trzeba przetargu, dokładnie nie
    wiem. Potem ta firma może z kolei zlecić wykonanie roboty komu
    jej się żywnie podoba, bo jako podległa ministerstwu sprawiedliwości
    nie musi też ogłaszać żadnych przetargów (chyba ?). I w ten sposób
    można odpowiednio się dogadując nabijać kieszenie firmom swoich
    znajomych. Tak się stało u mnie, ostatecznie wszelkie prace budowlane
    przy budowie nowej kotłowni wykonywała firma rodzonego brata
    pana prezesa, chociaż on ma nas za idiotów zapierając się tego
    w żywe oczy. Chcemy wiedzieć czy to nie jest jawny przekręt.